piątek, 3 października 2014

Wenecja, Włochy


Ostatni tydzień września spędziliśmy na Istrii w Chorwacji. Korzystając z niewielkiej odległości dzielącej nas od Wenecji, wybraliśmy się do miasta na wyspach w piątek 26 września. Jak się okazało, był to dzień, w którym do Wenecji, na ślub roku, zjechali także państwo młodzi: George Clooney i Alama Alamuddin oraz ich goście.

Kiedy następnego dnia dodałam rodzinne zdjęcia z Wenecji na swój profil facebook'owy, koleżanka lepiej zorientowana w sprawach sercowych amantów wielkiego kina zapytała, czy byliśmy zaproszeni do Wenecji na ślub George'a i Alamy. Niezłe poczucie humoru ma dziewczyna :)

Ale kiedy chwilę potem otworzyłam gazetę i zobaczyłam zdjęcia szpakowatego George'a Clonney z narzeczoną na motorówce w Wenecji, rzuciłam ponownie okiem na facebookowe zdjęcia mojej piątki, porównałam, spojrzałam raz jeszcze i wiecie co? Doszłam do wniosku, że mam całkiem przystojnego prywatnego 'George'a' na stanie od lat i spokojnie mogłabym Go podmienić na okładce czasopisma jako amanta filmowego :)

Więc nie, nie byliśmy zaproszeni na [kolejny] ślub najprzystojniejszego mężczyzny świata ale Wenecja, oprócz zachwytu nad miastem, jaki nam podarowała, okazała się także miejscem, w którym romantyczny nastrój udzielił się i mnie, i w którym mąż jakoś szczególnie ładnie mi się komponował :)

A Wenecja sama w sobie też piękna, prawda?



















6 komentarzy:

  1. Ale już duże te Wasze dzieciaczki! A Wenecja jest cudowna...

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Wenecję :) Zdjęcia jak zwykle zachwycające!
    Pozdrawiam
    Asia.

    OdpowiedzUsuń
  3. To niesamowite, że ta sama Wenecja, zachwyca kolejne pokolenia...A dzieci jakie śliczne i duże. Tylko dlaczego ich mamy nie ma na zdjęciach ? Czyzby tylko mama potrafiła w tej rodzinie robić takie ładne fotki ? Uwierzyć trudno...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mama przejęła aparat rzeczywiście na wyłączność. Ale udało się nam wrócić z Chorwacji z dwoma zdjęciami całej rodziny zrobionych przez nieznajomych, niedługo będą na blogu...

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...