sobota, 19 lipca 2014

Do Sianożęt i z powrotem, czyli jednak znowu jeździmy...


















13 komentarzy:

  1. uwielbiam Sianożęty.. wielki sentyment mam do tego miejsca:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna miejscowość, blisko Ustronia i Kołobrzegu ale na tyle mała, żeby odpocząć. Choć w lipcu i tam panował niezły tłok na plaży...

      Usuń
  2. Ale genialne zdjęcia...!

    OdpowiedzUsuń
  3. dopiero zauważyłam, że dziewczynki różnią się też wzrostem. Duża jest między nimi róznica? U mnie między Olkiem a Julianem to na oko postronnych z około ROK!!!
    Kika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różnica m-dzy Karoliną a Filipem i Gabrysią to tylko 2 cm ale przez to, że Karolcia ma drobną budowę ciała a Gabrysia pełniejszą, różnica wydaje się być większa. Na zdjęciu przy warkoczykach Gaba i Filip mają buty a Karolcia nie ma, stąd wydaje się dużo niższa.

      Usuń
  4. uwielbiam patrzeć na Twoją rodzinę !!! tak pozytywnie mnie ładują te fotki :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. A ja ładuję się pozytywnie Twoimi fotami :)

      Usuń
  6. ja cie krece mega pozytywnie taka duza rodzinka <3

    OdpowiedzUsuń
  7. ale pieknie!
    genialne zdjecia!!!
    i ta miejscowosc, zaraz wygoogluje ;) odwiedziłabym chętnie kiedys!
    pozdrawiam rodzinkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miejscowość warta odwiedzenia ale chyba jednak nie w lipcu i sierpniu - tłumy ludzi! No chyba, że ktoś tak lubi.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...