niedziela, 26 maja 2013

Costa Brava, Barcelona. Hiszpania















Z Hiszpanii już wyjechaliśmy. Na podsumowania jakoś nadal nie jestem gotowa. Czy mi się podobało? Czy chciałabym tam wrócić? Czy warto było jechać przez Europę dla pięknych widoczków sąsiadujących z tymi - no jednak częstszymi - mniej przyjaznymi dla oka? I tak i nie. Na pewno warto po to, by mieć odniesienie. I porównanie. Być może z perspektywy Hiszpania zyska w ocenie. Wiem, że zabrzmi to jak niedorzeczność dla wielu, ale polska plaża i polskie góry bardziej mnie zachwycają. Znowu powtórzę: cudze chwalicie, swego nie doceniacie. 


Tym razem zatrzymaliśmy się na Lazurowym Wybrzeżu i pobędziemy tu trochę. 

8 komentarzy:

  1. dlatego ja w tym roku (po Costa Brava i Majorce w poprzednich latach) jadę znowu nad Bałtyk :-)
    udanego wypoczynku!
    pozdrowienia dla całej Waszej rodzinki :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla Twoich ślicznych dzieciaków chyba jest obojętne, czy Hiszpania czy Bałtyk - jest woda i piach, więc zabawa :) Z Lazurowego to juź skok na Korsykę, a tam bardziej naturalnie, o tej porze stonka turystyczna uboga w ilości i widoki piękne - nawet ja się obróci człowiek od widoku morza.
    pozdrawiam i cieszę się, że znów Cię można poczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zdjęcia pokazują piękne,egzotyczne krajobrazy i co najwazniejsze pogoda też dopisuje:)ja polecam Wyspy Kanaryjskie.

    OdpowiedzUsuń
  4. A mnie hiszpańska plaża (w Alicante konkretnie) urzekła. Bałtyk się nie umywa - nie ta temperatura, nie ta szerokość plaż - no i place zabaw w Hiszpanii są na każdym kroku. :) Tak jakoś mało patriotycznie może to brzmi, ale cóż. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. to co do zobaczenia nad Bałtykiem? my niestety krótko 15-22 czerwiec, a potem dopiero w sierpniu....
    pozdrawiam
    KIKA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, w takim razie się nie spotkamy. My będziemy tam dopiero od 29 czerwca po zakończeniu roku szkolnego. I tak zrobiliśmy Kubie dwa tygodnie wakacji w maju na Europę, teraz grzecznie doczekamy do końca pierwszej klasy przed kolejnymi wczasami :)
      Udanego odpoczynku i do zobaczenia innym razem.

      Usuń
  6. Nie, no jest kilka różnic! :) Przede wszystkim temperatura wody i powietrza :) No, ale jeśli byliście w maju to być może nie różni się od Bałtyku... tego w lipcu :) Ja Hiszpanię też wspominam bez zachwytów, urzekła mnie za to Portugalia. Ale to już lepiej samolotem, a wypożyczalnie aut mają bardzo przyzwoite. Kurcze, rozmarzyłam się! :)
    Mam nadzieję, że dzieciaki dały mamie trochę odpocząć! Fantastyczny wyjazd! Jeszcze tylko spytam: gdzie stacjonowaliście na Lazurowym Wybrzeżu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Lazurowym Wybrzeżu zatrzymaliśmy się we Frejus, pomiędzy St. Tropez a Cannes. Dobra baza wypadowa na północ i na południe, ładne miasteczko i dobre plaże. Godny polecenia Holiday Green, na który przyjechaliśmy z EuroCampu, dla dzieci idealny! Podobnie jak El Delfin Verde na Costa Brava, położony bezpośrednio na plaży, rodzinny, kids friendly. To nasza pierwsza podróż z EuroCampem i jesteśmy b. zadowoleni.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...