niedziela, 15 września 2013

Ten kot ma anielską cierpliwość do dzieci

 






11 komentarzy:

  1. Świetne! Pamiętam jeszcze, jak ja się tak bawiłam z siostrami naszym kotem :-) Nawet spał w wózeczku pod kołderką...
    marysia_mb

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały kot, wspaniałe dziewczyny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudny kot i opiekunki kotka;)

    OdpowiedzUsuń
  4. hehe u nas to samo, jak dziewczynki złapią kota mojej babci to jakaś masakra, kotek mam wytrzeszcz oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze sukieneczka różowa i jak ta lala;~D

    OdpowiedzUsuń
  6. A Kowalskie nie zazdrosny o Wafla?
    Pozdrawiam:)

    cicha podczytywaczka Ana

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia :)) Kot rządzi.

    OdpowiedzUsuń
  8. hehe mojego brata dzieciaki też tak wyszkolili swojego kota, że nawet nie raczy miałknąć, a oni go ciągają, tarmoszą, przebierają. Czasem ma się wrażenie, że sam do nich łazi żeby dzieciaki go ciągały ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja podobnie robiłam z psem:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cierpliwy kot a dziewczyny widać jak szkola się w opiece :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Znajomy nam temat ... kota ;) Tak oglądam i aż mi ciarpki po plecach przechodzą na myśl co moje jeszcze z tym biednym kotem (na szczęście babcinym i dziadkowym na życzenie wnuczek sprawionym) wymyślą. Biedny ten nasz kot, ale Wasz kotek chyba zadowolony z tak doskonałej opieki ... Oby moje miały tyle serca ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...