sobota, 9 czerwca 2012

Na trybunach Euro 2012 (home made)










15 komentarzy:

  1. Rewelacja. Cudni Ci mali kibice. Pozdrawiam!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę że storzyliście niesamowitą strefę kibica :D Extra

    OdpowiedzUsuń
  3. ale super!
    ja moich wczoraj uczylam polska gola taka jest kibiców wola na co jeden z blizniakow hmm dlaczego pan w TV nie mowi Polska tylko Poland?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super.U nas tez bylo bialo-czerwono (bardzo subtelnie ale bylo.zarzuce jutro na bloga), a dzis dajemy po oczach pomaranczem!
    p.s. zdjecie przedostanie-rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  5. co to za kulkowy sufit ???
    i co te zdjęcia takie porysowane ???
    podobają mi się te podwyższone trybuny :D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, to ja specjalnie klimatyczne zdjęcia daję żeby uwiecznić historyczną chwilę Euro w PL, a Ty pytasz co one takie porysowane. Tak mi wyszło :)))
      Kulkowa to lampa ale rzeczywiście wygląda jak sufit...

      Usuń
  6. chachacha!
    a trybuna honorowa - zdecydowanie dla abstynentów.
    po piwie to niezłego ORŁA można by wywinąć :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chacha! dla abstynentów, powiadasz :)))

      Usuń
    2. nie mów, że osoby na trybunie zlekcewazyły BHP?
      :)))

      Usuń
    3. Oj, zlekceważyły :)))

      Usuń
  7. O rany! Jakie trybuny!! Bombowe to domowe EURO! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. kiedy moja teściowa przyniosła tydzień temu kilogram gadżetów dla młodych, to się załamałam. dzisiaj grzecznie pogodzona z losem wysłałam trójcę do przedszkola w koszulkach i szalikach kibica;-D
    porysowane?- bombowe!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem bardzo dobrze. Ja też nie przypuszczałam, że obudzi się we mnie i starszym Kubie taki duch kibicowania. Wczoraj na meczu PL - Rosja krzyczeliśmy z emocji a jak Polacy strzelili bramkę to... się prawie popłakaliśmy ze szczęścia. Atmosfera się nam udzieliła.

      Usuń
  9. pomyslowosc Wasza nie zna granic ;) chyba powinniscie sie zajac projektowaniem nie tylko trybum ale i calych stadionow :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przekażę szanownym sąsiadom, to u Nich trybuny powstały :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...